Klachten
Goede hulpverlening is jouw recht. Heb je een klacht of voel je je niet begrepen? Aarzel dan niet om dit te melden. Heb je een vraag of bedenking, dan raden we als eerste stap aan om een van onze medewerkers aan te spreken. Een persoonlijk gesprek lost vaak al veel op.
Levert dit geen antwoord op je vraag of opmerking, dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden.
Klacht neerleggen bij OOOC Ter Heide
Je kan met je klacht terecht bij:
De begeleider, gezinsbegeleider of psycholoog
De directeur
☎️015 52 08 00
📬Peulisbaan 39, 2820 Rijmenam
📧info@ooocterheide.be
Klacht extern neerleggen
Je kan met je klacht terecht bij:
Opgroeipunt
☎️ 078 170 000
📝 opgroeien.be/opgroeipunt
📬Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel
of bij je contactpersoon-aanmelder